weer beter! - Reisverslag uit Codlea, Roemenië van Marieke en Karin - WaarBenJij.nu weer beter! - Reisverslag uit Codlea, Roemenië van Marieke en Karin - WaarBenJij.nu

weer beter!

Door: Karin en Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Karin

03 Februari 2010 | Roemenië, Codlea

Hoi allemaal

Hier even een zeer kort berichtje, want we zouden om 8 uur bij onze buurvrouw op de koffie gaan en dat is het nu;) (onze buurvrouw is trouwens Marian, een nederlandse vrouw)

We wilden even melden dat Marieke zich weer helemaal fit voelt en vanavond een heel bord pasta naar binnen heeft gewerkt (en het blijft zitten;))

Vandaag ons eerste dagje bij de stichting. Was erg leuk! Sfeer is goed, clienten vonden ons interessant:)

We voelden ons een beetje met linkerhanden maar dat is normaal op zo'n eerste dag.

Op dit moment staat Karin met mijn jas in dr handen, dus ik (Marieke) moet nu echt stoppen.
Binnenkort horen jullie meer over onze belevenissen!

Nog bedankt voor jullie medeleven en gebeden!

Groetjes

Karin en Marieke

• 03 Februari 2010 - 19:23

Hanneke:

Goed om te horen! Ben benieuwd naar jullie verdere verhalen!

• 03 Februari 2010 - 21:19

Wim En Ria:

Hoi Marieke en Karin,
    Fijn dat je weer fit bent, Marieke,goede verzorging gehad?
    En, Karin, wil ik voor 't eerst in mijn leven skypen (ahum) zit je dus lekker bij de buuv aan de koffie,haha.
    We proberen het van de week wel weer, oke?
    gr van ons allemaal

• 04 Februari 2010 - 00:06

Leo En Mir:

Fijn dat je weer beter bent Mariek!

• 04 Februari 2010 - 19:25

Marloes:

Hoi meiden,

Handig om gelijk ziek te worden, Marieke :) Fijn dat het alweer beter gaat! Heel veel succes samen!

groetjes, marloes

• 04 Februari 2010 - 20:53

Hendrik En Tirza:

hey meiden, goed om te horen dat Marieke weer beter is. Houden zo!
    We kijken uit naar de verhalen over jullie belevenissen. Succes en tot horens! gr ons

• 06 Februari 2010 - 09:21

Dicky Buyk:

Hoi Marieke en meiden,

Eindelijk gevonden,wat een leuke verhalen.We blijven jullie volgen,en veel succes met alles.
    Groetjes,en een nederlandse knuffel